Ahad, 22 April 2012

JENIS-JENIS KEK



KEK CHOCOLATE MOIST
Harga: RM 10
Berat: + 400 gm

Kek Chocolate Moist antara kek paling laris SIMPLE CAKE CORNER.  Dijamin enak malahan sedap rasanya.  Sangat sesuai untuk dinikmati oleh semua peringkat umur.



KEK CHOCOLATE CHEESE
Harga: RM 10
Berat: + 400 gm


Sangat sedap, mempunyai rasa masam manis buah seakan-akan rasa seperti kek buah.  Yang pasti, kek ini tidak terasa masam seperti kek keju lain yang agak kuat rasa masamnya.




KEK LOBAK (CARROT CAKE)
Harga: RM10
Berat: + 400 gm

Kek lobak sesuai untuk pengamal vegetarian malahan mereka yang mengalami masalah alahan terhadap coklat.  Mempunyai rasa lemak yang tersendiri supaya tidak jemu untuk dimakan serta dijamin enak.




KEK DURIAN NANGKA (SWISS ROLL DURIAN NANGKA)
Harga: RM 10
Berat: + 400 gm

Adunan kek ini lain dari yang lain.  Kombinasi isi durian dan nangka dijadikan sebagai bahan utama untuk menghasilkan kek ini.  Tekstur keknya sangat lembut, berbau harum serta gebu dilapisi dengan inti (filling) durian dan nangka.  Amat enak dengan rasa lemak manis berkrim sesuai untuk dinikmati khusus kepada penggemar-penggemar buah durian kerana rasa dan aromanya seperti rasa durian sebenar.


KEK KEJU (CHEESE CAKE)
Harga: RM 11
Berat: + 400 gm
Kek keju ini diadun dengan kadar jumlah keju yang amat minima untuk menghasilkan tekstur kek yang gebu dengan sedikit lorekkan strawberi & tiada langsung rasa masam seperti kek keju yang lain di pasaran.




KEK CENDOL PANDAN 
Harga: RM 10
Berat: + 400 gm

Khusus pada mereka yang gemar makan cendol, kami menambah produk kami dengan Kek Cendol Pandan.  Tekstur kek yang gebu, enak dimakan serta tidak akan rasa muak.



KEK KEJU BAR
RM 7
Berat: +250gm

Kek keju blok ini menampilkan rasa keju seperti keju sebenar.  Kek yang memang padat dengan rasa kejunya bersama sedikit lorekkan perasa blueberi di atas keknya untuk memberi sedikit kelainan.



MUFFIN BLUEBERI
RM 1.50/CUP
RM 1.20 (BAGI PEMBELIAN 500 CUP DAN KE ATAS)




MUFFIN COKLAT BESERTA TABURAN BADAM
RM 1.50/CUP
RM 1.20 (BAGI PEMBELIAN 500 CUP DAN KE ATAS)




CHOCOLATE CHEESE CUPCAKE (HOT SELLING)
RM 1.20/CUP
RM 1.10 (BAGI PEMBELIAN 300 CUP DAN KE ATAS)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan